اموزش بیت کوین و تتر

اموزش بیت کوین و تتر

اموزش بیت کوین و تتر

اموزش بیت کوین و تتر

اموزش بیت کوین و تتر

  • ۰
  • ۰

تتر به سیستم بانکی فیات نزدیک است و این امر تنها به دلیل ارتباط آشکار آن با ارز فیات نیست. در مقایسه با بیت کوین، تتر متمرکز، دارای مجوز و وابسته به اعتمادسازی است.

بسیاری از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال به طور طبیعی نسبت به تتر بدبین هستند. با این حال، ادعاهای مطرح شده علیه تتر بیشتر مربوط به FUD (ترس، عدم اطمینان و تردید) هستند.

اگرچه چندین نگرانی‌ در مورد تتر وجود دارد که مطمئناً قابل توجه است، اما به نظر می‌رسد داستان‌هایی درباره چگونگی خراب شدن سیستم ارزهای دیجیتال توسط تتر بیش از حد اغراق شده است.  رشد شدید ممکن است باعث شود نقاط ضعف آن افزایش یابد.

اگر به استفاده از تتر علاقه دارید، توصیه می‌کنیم هرگز مبالغ قابل توجهی را به صورت این رمز ارز ذخیره نکنید. همیشه از تتر با احتیاط استفاده کنید. USDT فقط باید برای معاملات کوتاه مدت و نقل و انتقالات استفاده شود.

بدون مواجه شدن با اختلال در قیمت، انتظار تبدیل مقادیر گسترده USDT به ارز فیات را نداشته باشید. این موضوع را بخاطر بسپارید: در حالی که تتر مزایای ارزهای دیجیتال را با ثبات قیمت یک ارز فیات سنتی ارائه می‌دهد، اما شما را در معرض خطرات ذاتی هر دو سیستم نیز قرار می‌دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی