اموزش بیت کوین و تتر

اموزش بیت کوین و تتر

اموزش بیت کوین و تتر

اموزش بیت کوین و تتر

اموزش بیت کوین و تتر

  • ۰
  • ۰

 

ایردراپ‌ها بیشتر با عنوان معرفی توکن یا کوین شناخته شده هستند، اما واقعیت این است که ایردراپ‌ها برای اهداف دیگر نیز ارائه می‌شوند که به آنها خواهیم پرداخت.

  • معرفی یک رمزارز جدید (ICO)

عرضه اولیه‌ی سکه یا کوین در بازار کریپتوکارنسی با ICO که مخفف عبارت Initial Coin Offering است شناخته می‌شود. ارائه‌دهندگان برای معرفی هرچه بهتر کوینی که قرار است ارائه دهند می‌توانند اقدام به بازاریابی به کمک ایردراپ کنند، به این ترتیب که درصدی از کوین‌ها را به صورت رایگان در میان مردم پخش کنند و در عوض از آنها بخواهند که کارهایی را در قبال کسب این کوین‌ها انجام دهند.

  • معرفی صرافی جدید

موسسان صرافی یا کارگزاری‌ها نیز گاهی برای معرفی صرافی تازه تاسیس خود با ترغیب کاربران با اعطای کوین یا اعتبار و مواردی از این دست، کاربران خود را گسترده‌تر می‌کنند.

  • جمع‌ آوری اطلاعات

از دیگر موارد استفاده‌ی ایردراپ‌ها می‌توان به جمع‌آوری اطلاعات از طریق فرم‌های نظرسنجی و موارد مشابه اشاره کرد. استفاده از ایردراپ یکی از روش‌ها برای ترغیب کاربران به پر کردن فرم‌ها می‌باشد، امروزه کمتر کسی زمان و حوصله‌ی پر کردن فرم‌ها در سطح اینترنت را دارد. البته این کار برای آن شخص یا موسسه‌ی ارائه‌دهنده‌ی فرم‌ها نیز سود خواهد داشت، زیرا آنها توانستند با کمترین هزینه، اطلاعاتی را راجع به کاربران به دست آورند که این اطلاعات می‌تواند به آن‌ها در زمینه‌ی تصمیم‌گیری در کسب و کارشان کمک شایانی کند.

  • معرفی یک کیف‌پول جدید

گاهی شخص یا گروهی اقدام به ایجاد کیف‌پول جدیدی می‌کنند، برای معرفی کیف‌پول خود، ایردراپ‌ها یکی از بهترین و به صرفه‌ترین روش‌ها می‌باشند.

  • زمان انجام فورک

در شبکه‌ی هر ارز دیجیتال مجموعه‌ای از قوانین توسط برنامه‌نویسان آن ارز دیجیتال نهادینه شده‌اند که تا ابد ثابت هستند، زمانی که به هر دلیلی نیاز به تغییر این قوانین احساس شد، از آنجایی که امکان تغییر مهیا نیست یک انشعاب از آن شبکه ایجاد می‌شود. به زبان ساده می‌توان گفت که برنامه‌ی شبکه‌ی رمزارز اصلی با ایجاد تغییراتی، برنامه‌ی رمزارز منشعب شده را تشکیل می‌دهد. درواقع آنها برای معرفی محصول جدید خود از ایردراپ کمک می‌گیرند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی