اموزش بیت کوین و تتر

اموزش بیت کوین و تتر

اموزش بیت کوین و تتر

اموزش بیت کوین و تتر

اموزش بیت کوین و تتر

  • ۰
  • ۰


 

 

 

بیت کوین رایگان چیست؟

هیچ بیت کوین رایگانی وجود ندارد!

یک بیت کوین در حال حاضر قیمتی در حدود 30.000دلار دارد. قطعاً هیچ فرد یا شرکتی در جهان وجود ندارد که به هر دلیل راضی به واگذاری رایگان یک بیت کوین با قیمت بالای 30.000 دلار به شما شود.

 پس تبلیغات دریافت بیت کوین مجانی در مورد چیست؟

تمام اینها مربوط به سایت‌هایی هستند که در قبال انجام کارهای مشخص شده‌ای، نهایتاً در حد 1 یا چند ساتوشی (0.00000001 بیت کوین) به کاربران خود هدیه می‌دهند. ارزش ساتوشی در مقایسه با یک بیت کوین کامل بسیار بسیار ناچیز است و شما به حدود 10 میلیون ساتوشی برای دریافت یک بیت کوین نیاز دارد. از آن جایی که اکثر سایت‌ها و برنامه‌هایی که ساتوشی رایگان هدیه می‌دهند هر بار 1 تا 10 ساتوشی برای کاربران خود در نظر می‌گیرند تقریباً دریافت 10 میلیون ساتوشی غیر ممکن به نظر می‌رسد. به این ترتیب باید گفت کسب بیت کوین رایگان سریع در واقع وجود خارجی ندارد.

آیا امکان بدست آوردن بیت کوین رایگان وجود دارد؟

 حالا که با مفهوم بیت کوین رایگان آشنا شدید، می دانید که منظور ما از بیت کوین رایگان در واقع ساتوشی های رایگان است که ارزش آن‌ها بسیار ناچیز است. به دست آوردن ساتوشی رایگان امکان پذیر است. در حال حاضر تعداد زیادی سایت وجود دارد که امکان دریافت ساتوشی را به کاربران خود می‌دهند. در اکثر این سایت‌ها شما باید کارهای مشخصی نظیر کلیک کردن روی تبلیغات، ثبت نام در سایت‌های مختلف، عضو شدن در گروه‌های تلگرامی، صفحات اینستاگرامی و مواردی از این دست را انجام دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی